Sustavno praćenje zadovoljstva gostiju potvrđuje da je Mali Lošinj prepoznat kao uređena i kvalitetna turistička destinacija s visokom razinom usluge. U razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2025. godine ukupno 4.419 gostiju ocijenilo je svoj boravak u Malom Lošinju, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi 92 od mogućih 100 bodova.
Analiza je obuhvatila više pružatelja turističkih usluga te daje uvid u nastojanja lokalne zajednice da unaprijedi kvalitetu i iskustvo gostiju. Osobito je značajna stopa odgovora na komentare gostiju, koja iznosi 66%, što svjedoči o angažmanu svih dionika u online komunikaciji i svakodnevnom podizanju razine usluge.
Hoteli su ostvarili prosječnu ocjenu 91/100, uz rast kvalitete od gotovo 1% te iznimno visoku stopu odgovora od 96%. Gosti u ovom segmentu najviše ističu gostoljubivost osoblja s ocjenom 93/100. Kampovi također bilježe vrlo dobru ocjenu od 91/100, uz rast zadovoljstva od 2%, pri čemu se posebno ističe čistoća s ocjenom 89/100.
Restorani su prema ocjenama gostiju dosegnuli izvrsnih 94/100, uz posebno pohvaljene elemente poput ljubaznosti osoblja (93/100) i ugodnog ambijenta (95/100). Caffe barovi također ostvaruju visoku ocjenu od 92/100, dok su atrakcije ocijenjene s 93/100. Plaže bilježe rast zadovoljstva i dosežu ocjenu od 88/100, što predstavlja povećanje od gotovo 2% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Projekt IQM Destination provodi Turistička zajednica Grada Malog Lošinja u suradnji s tvrtkom Feel IQM s ciljem sustavnog praćenja kvalitete i jačanja ukupnog doživljaja gostiju. Postignuti rezultati odraz su kontinuiranog rada, snažne uključenosti svih dionika i zajedničke usmjerenosti na održavanje i unaprjeđenje kvalitete turističke ponude Malog Lošinja.
Inače, u projektu „Integriranog upravljanja kvalitetom“ pod nazivom „IQM Destination Lošinj“ uključeni su mnogobrojni dionici na području destinacije te se periodično izvještava o kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju turizmom na području Lošinja. Rezultati i mjerenja uspoređuju se s prošlogodišnjim rezultatima te se zahvaljujući dobivenim rezultatima mogu uvesti potrebna poboljšanja.